ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09151653001-2

  • ارسال ایمیل

    sepehrlift@yahoo.com

سرویس و نگهداشت

آسانسورو پله برقی پس از راه اندازی نیاز به  سرویس منظم دوره ای دارند، و این کار سبب عملکرد بهتر دستگاه و ایمنی آن در حین کار خواهد شد.توجه داشته باشید که خدمات نگهداشت آسانسور و پله برقی به اندازه نصب آن اهمیت دارد و لازم است به همان مقدار برای آن وقت صرف شود.

سرویس و نگهداری آسانسور عبارتست از بازیینی کلی قطعات نصب شده و نظارت مستمر بر عملکرد کلی سیستم پس از نصب آسانسور. بطور کلی هیچ سیستم الکترومکانیکی وجود ندارد که نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به ویژه سیستمهایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می نماید و خرابی آنها باعث خطرات احتمالی جانی می گردد. از اینرو آسانسور صرفنظر از نوع آن و شرکت سازنده آن ، می بایست بطور منظم و حداقل ماهانه یک بار توسط شرکتهای معتبر و دارای مجوز تحت بازرسی منظم قرار گیرد.

واحد پشتیبانی سپهر آسانسور در شهرهای مشهد، بیرجند،زاهدان،طبس،فردوس وقاین دارای حدود۱۰۰۰ مشترک سرویس و نگهداشت آسانسور میباشد.این شرکت توانسته با بهره مندی از تجربیات چندین ساله و توانمندی های کادر اجرایی مجرب وهمچنین تجهیزات پیشرفته و دارابودن انواع  قطعات یدکی برندهای مختلف وتلفن گویای شبانه روزی ،رضایتمندی مشترکین را به سطح مطلوب برسانیم.